#2 Visblee Features: Uložte si termíny vašich zákazníkov do svojho kalendára

Publikované 23.8.2018
#2 Visblee Features: Uložte si termíny vašich zákazníkov do svojho kalendára
  • Uložíte si termíny vašich zákazníkov z Visblee aj do iných kalendárov.
  • Visblee sme prepojili nielen s Google kalendárom, ale aj inými kalendármi.
  • Termíny uložíte z vášho dashboardu alebo z potvrdenia o novom termíne zákazníka.
  • Možnosť ukladania svojich termínov majú aj vaši zákazníci.
  • Rozšírenie vám môže pomôcť v detailnejšom plánovaní vášho času. A nielen v tom.
  • Vyskúšať to môžete už pri vašom ďalšom prihlásení do vášho dashboard na Visblee.

Zákazníci sa ku mne objednávajú online. Nie som vždy na prevádzke, sem-tam mám pracovné stretnutie. Niekedy sa venujem zákazníkom aj počas víkendu alebo sviatku. Svoj pracovný aj osobný čas organizujem a dolaďujem v mojom kalendári.

Ako si termíny z Visblee zladím so svojimi inými aktivitami tak, aby som mal väčší prehľad? Čítajte ďalej...

Termín zákazníka uložíte zo svojho dashboardu

Termín si uložíte nielen do Google kalendára, ale aj do iného kalendára. Rovnako ako aj váš zákazník v predošlom článku. Avšak pri ukladaní termínov zákazníkov na to pôjdeme opačne. A to z vášho dashboardu - účtu vo Visblee.

Dôvod je jednoduchý. Do prevádzky sa vám denne objedná 20 – 30 zákazníkov.  Čo ak si chcete uložiť len niektoré termíny? Čiže je jednoduchšie vybrať vo svojom dashboarde len tie, ktoré si chcete uložiť.

Na výber sú dve tlačítka: Google kalendárStiahnuť do kalendára. Prvé slúži na priame uloženie do Google kalendára. Tým druhým stiahnete celý termín, ktorý si uložíte v inom kalendári.

Všetky termíny zákazníkov máte prehľadne poukladané vo svojom dashboarde. Teda stačí, ak kliknete na Kalendár vo Visblee a vyberiete si termín, ktorý si chcete uložiť. Termín rozkliknete, v zobrazenom okne kliknete prvé či druhé tlačítko a uložíte. Jednoduché!

Z potvrdenia o novom termíne zákazníka

Vždy, keď sa k vám zákazník bookne, príde vám o tom potvrdenie na mail. Toto upozornenie je prednastavené ako zapnuté. Ak ste ho v nastaveniach nevypli, cinkne vždy.

Ako som písal už vyššie. Ak máte objednávok veľa, listovať v množstve mailových upozornení nie je tou najjednoduchšou variantou. Mailové upozornenia plnia účel spätnej kontroly. A slúžia aj ako doklad o bookingu zákazníka. Ale ak ste malá prevádzka s menším počtom objednávok, z mailu to je rovnako jednoduché.

Upozornenie cinkne na mail, kliknete naň a pomocou tlačítok Google kalendár a Stiahnuť do kalendára si termín uložíte. Ak si termín len stiahnete, kliknite na otvoriť. V prípade, že máte viacero appiek, vyberiete tú svoju. Uložíte. Hotovo!

4 výhody ukladania termínov

Toto rozšírenie vám pomôže s väčším prehľadom vždy, ak na organizáciu a doladenie svojich aktivít používate svoj kalendár. Vaše plánovanie času tak môže byť detailnejšie. Najmä vtedy, ak na niektoré hodiny či dni vo Visblee využívate režim overtime. Efektívne ho však využijete aj pri striedaní rôznych aktivít počas dňa.

Potrebujete sa vopred pripraviť na občasné či náročnejšie služby? Určite uvítate pripomienku z kalendára. Tú si nastavíte samozrejme sami podľa svojho uváženia.

Používajú vaši zamestnanci kalendáre či plánovače? Nazdieľajte im uložený termín. Termíny môžu nazdieľať aj zamestnanci medzi sebou. Alebo váš zamestnanec nazdieľa uložený termín vám.

Nový zákazník vás jednoduchšie nájde. Získať trasu do vašej prevádzky bude rýchlejšie. Trvá to 2 - 3 ťuknutia do displeja. Zákazník si svoj termín uloží, ťukne na adresu a tú si otvorí v navigácii. Či už v Google maps alebo inej. Krátko sme skúsili aj appku Waze. Navigácia na najbližšie parkovisko a trasa bez dopravných obmedzení poteší na ceste k vám všetkých šoférov.

Do svojich kalendárov môžete samozrejme ukladať všetky termíny zákazníkov. Verím, že vám toto rozšírenie pomôže k ešte lepšiemu plánovaniu svojich aktivít. A teda nezabudnite to vyskúšať už pri vašom ďalšom prihlásení do svojho dashboardu na Visblee.

Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?