Od nápadu po vývoj rezervačného portálu Visblee

Publikované 12.6.2017

Riešenie aj tých najjednoduchších každodenných problémov dokáže v konečnom dôsledku výrazne ovplyvniť váš život. Pretváranie nefungujúceho na fungujúce a naše osobné skúsenosti sa stali hlavným pilierom myšlienky rezervačného portálu Visblee.sk. Prečítajte si, ako tento nápad vznikol.

Úplne spontánne. Stretli sme sa po dlhšej dobe ako dlhoroční kamaráti a bývalí kolegovia. Počas obyčajnej debaty pri káve sme skĺzli aj do témy našich každodenných problémov.

Ako bežne vyťažení ľudia, ktorí si v hlave nosia skôr prácu, väčšinou zabúdame na banálne veci. Dohodnúť si termín u kaderníka, v autoservise, u zubára a pod. Veľakrát sa nám stáva, že si na to spomenieme až večer, keď vypneme hlavu z pracovného režimu. Poznáte to?

Viete, že ste ešte niečo mali spraviť. Viete to celý deň. Útržkovite si na to sem-tam spomeniete, ale stačí jedno vyrušenie a znovu na to zabudnete. Jednoducho si hlava zoradí priority inak, ako by ste práve potrebovali.

Keď si konečne dohodnete termín

Skoro pravidelne sa nám stáva, že aj keď sme si spomenuli a zavolali, nič sme napokon nevybavili. Jednoducho sme sa nedovolali. Niet sa čomu diviť. Veď či ste zamestnaný alebo podnikáte, nároky sú na každého kladené rovnako vysoko. Starostlivosť o zákazníka, ktorý sa nachádza v prevádzke, je v tomto prípade vyššia priorita. Takto by uvažoval snáď každý.

Nasleduje ťažko končiaci sa kolotoč volania a dohadovania si spoločného termínu. Vtedy sa vám dá, inokedy zase nie, diáre, kalendáre, pripomienky, papieriky na chladničke...

Vďaka moderným technológiám existuje ešte viac spôsobov, akým komunikujete s prevádzkou. Uľahčuje vám to život. Je to skutočne tak? A zamýšľali ste sa však nad tým, ako to funguje na druhej strane?

Skúsenosti prevádzok hovoria, že sledovať email, sociálne siete a ladiť dokopy všetky termíny rezervované cez telefón či osobne býva dosť náročné. Niekedy to zaberie hodiny, či už počas alebo často aj mimo pracovného času.

Keď sa vyskytnú nečakané povinnosti

Objednávkou termínu sa to však nekončí. Bohužiaľ, sa vám niekedy vyskytnú spomínané iné povinnosti. No a nepodarí sa vám doraziť včas na termín, ak vôbec. Nasleduje telefonát kvôli novému termínu a ste znova na začiatku.

Čiastočným riešením môže byť príchod bez objednávky a čakanie. Ale dá sa to opakovať donekonečna? Ak vidíte, že takýchto čakateľov je pred vami viac, máte chuť otočiť sa priamo vo dverách.

Ako si pohodlne rezervovať, zrušiť i presunúť termín

Niekedy si jednoducho uvedomíte, že aj negatívne skúsenosti sú príležitosťou a podnetom robiť veci lepšie. Prečo nevymyslieť spôsob, ktorý by kopíroval trend dnešnej doby? Pri našej myšlienke sme vyšli z toho, že aj objednanie sa alebo rezervácia termínu je dôležitým prvkom v komunikácii prevádzky so zákazníkom. V bežnej komunikácii ľudí používame rýchle správy, slová nepíšeme celé. Dokonca nemáme čas písať diakritiku a veľké písmená. Komunikáciu medzi sebou zrýchľujeme.

Práve v tejto komunikácii sme videli priestor na zlepšenie. Nielen termín pohodlne rezervovať, ale ho aj pohodlne zrušiť a presunúť. Uvoľníte tak miesto ďalšiemu zákazníkovi. Pre používateľa sme našli jednoduchý spôsob organizovania svojho času kedykoľvek a kdekoľvek. Pre prevádzku prehľadný a efektívny spôsob, akým môže komunikovať so svojím zákazníkom.

Mať nápad a zrealizovať ho sú však dve rozdielne veci. V súčasnosti usilovne pracujeme na vyhotovení našej myšlienky, aby ste si mohli svoj termín rezervovať on-line cez webovú aplikáciu Visblee.sk všade, kde bežne využívate služby iných. Aby ste pri rezervácii nevytáčali číslo znova a znova, ale mali svoj termín na pár kliknutí ráno, cez obed aj večer, doma aj v zahraničí. Jednoducho kedykoľvek a odkiaľkoľvek vždy po ruke. Kaderník, autoservis, reštaurácia či iná prevádzka? Pár klikov a máte svoj termín.

Pozvať prevádzku

Chceli by ste sa objednávať online do vašej obľúbenej prevádzky, ktorá ešte nie je na Visblee? Pozvite prevádzku do Visblee!

Pozvať prevádzku
Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?
Pozvať prevádzku

Pozvite svoju oblúbenú prevádzku na Vislee.

;