Keď je lepšie objednať sa online, než volať do prevádzky

Publikované 1.7.2017

Nestíhate, ste zaneprázdnený, niekedy už aj nervózny. A to ešte stále nemáte dohodnutý váš termín. Negatívnym emóciám by ste sa naopak mali snažiť vyhnúť, pretože vám skracujú život. Dá sa to vôbec? Dnes vám rozpovieme 2 krátke príbehy o tom, ako sa objednať rýchlejšie a bez problémov. Sú to príbehy ľudí, ktorým sa zapáčil náš nápad a už sa nemôžu dočkať spustenia nášho rezervačného portálu Visblee.

Termín v autoservise na pár kliknutí

Miro už pár rokov vlastní SUV-čko, ktorým vyváža celú rodinu. Jazdí deň čo deň. Je to vyťažený človek a nerád stráca čas.Veď kto áno, však? Keď potrebuje servisnú prehliadku auta, očakáva rýchle jednanie.

"Dohodnúť termín po telefóne je niekedy fakt zložité. Predstavte si, ak sa aj dovoláte, ste práve v aute. Musíte si termín niekam poznačiť. Kam?" - opisuje svoju skúsenosť Miro.

Na druhej strane sa mu ozve zaneprázdnený servisný technik. Jeho tón á la “buď rád, že som zdvihol telefón” má zrejme u zákazníka vyvolať pocit vďaky, že sa s ním vôbec niekto baví. Určite ste to zažili aj vy. Poznáte mnoho situácií, ako je táto. A už ste si na to akosi zvykli, že?

Ako sa ukazuje, Mirom preferované termíny technikovi nevyhovujú. Tak sa už celý nervózny pýta, kedy majú najbližší voľný termín. Po dlhšom lovení v kalendári mu technik prezrádza prvý možný dátum. V ten deň má Miro síce voľno, ale práve cestuje na zaslúženú dovolenku. Takže sa napokon dohodnú, že to vybavia v prvý deň, ako sa vráti.

Ako by sa dala vybaviť táto objednávka termínu jednoduchšie? Tak, že spolu ani neprídu do kontaktu - online. Zákazník cez rezervačný portál vidí všetky voľné termíny servisu. Vyberie si službu a termín, ktorý mu najviac vyhovuje. A je to. Nemusí strácať čas  vyvolávaním do servisu. Veď nie vždy zastihnete človeka len v dobrej nálade.  Aké by to len mohlo byť jednoduché, však?

Obyčajná rezervácia stola

Ivka má narodeniny. Chcela by ich osláviť príjemným posedením s kolegami. Tri týždne vopred si dohadujú spoločný termín, aby sa zladili a mohlo prísť čo najviac ľudí. Zohnať miesto pre 12-tich však nie je hračka. Preto je rezervácia stolov pre Ivku hotová misia.

Ivka je navyše jedna z tých, ktorí neradi telefonujú. Aj v práci preferuje komunikáciu e-mailom, je na to zvyknutá. "Keď si predstavím, že mám telefonovať a dohodnúť si termín alebo stretnutie po telefóne ..." opisuje svoje pocity Ivka.

Bohužiaľ, na svoje e-maily z podniku nedostane odpoveď niekoľko dní. Kvôli pracovným povinnostiam dokonca úplne zabudne. V utorok v práci si zrazu spomenie! Dúfa, že ešte zoženie dostatok miest. Po pár telefonátoch sa jej podarí dovolať.

V telefóne sa jej ozve uponáhľaná čašníčka. Za pár desiatok sekúnd má však Ivka termín dohodnutý. V tom ale zistí, že čašníčke povedala nesprávny dátum. A znovu začína kolobeh, kedy sa snaží dovolať...

Aké by bolo jednoduché, keby si už na začiatku len otvorí rezervačný systém a zvolí si stôl, dátum a čas, ktorý potrebuje? Všetko vybaví online. Pomýli sa? Nič sa nedeje, jednoducho si ho prehodí. Vybaví všetko v prvý deň a môže si užiť svoje narodeniny.

Ak ste sa v podobných príbehoch našli a radšej by ste si vybrali termín online, než vyvolávali do prevádzky, neváhajte a dajte nám svoj tip. Budeme samozrejme radi. A možno spoločne zvýšime komfort pri rezervácii termínu práve vo vašej obľúbenej prevádzke.

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?
;