Pripravujeme: Pošlite prevádzke svoje skvelé postrehy

Publikované 4.10.2018
Pripravujeme: Pošlite prevádzke svoje skvelé postrehy
  • Už od 15. októbra služby do prevádzky nielen booknete, ale pošlete prevádzke aj svoje hodnotenie.
  • Svojím hodnotením poskytnete prevádzke super postrehy k zlepšeniu jej služieb.
  • Svoju spokojnosť či nespokojnosť vyjadríte hviezdičkou a aj textom, ktorý príde do prevádzky.
  • Hodnotenia nebudú o anonymnom „verejnom bičovaní“ prevádzok, ich personálu a majiteľov.
  • Prevádzka si vaše hodnotenia prečíta a uverejní cez svoj prevádzkový dashboard vo Visblee.

Aj v tomto mesiaci sme vyvíjali užitočné novinky. A rozhodli sme sa, že Visblee dostane nové rozšírenie v podobe hodnotení. Avšak budú menej tradičné než tie, na ktoré ste možno zvyknutí. Ako budú hodnotenia fungovať? A prečo svoje hodnotenia posielať prevádzke? Dočítate sa v nasledovných pár riadkoch.

Ako to bude fungovať?

Čo všetko ohodnotíte? Na výber budú dve možnosti hodnotenia – všeobecné o prevádzke a konkrétne o službe. Avšak, okrem hodnotenia klasickými hviezdičkami od 1 do 5 napíšete prevádzke aj krátku správu. V nej zhrniete v krátkosti to, či ste boli spokojní, nespokojní, s čím konkrétne a prečo. Vaše hodnotenie príde priamo do prevádzky. A teda poskytnete priamu odozvu na kvalitu jej služieb. Jednoduché a vecné!

Ako svoje postrehy pošlete do prevádzky?

Svoje hodnotenie prevádzky či skvelé postrehy k službám odošlete z profilu prevádzky alebo zo svojho užívateľského účtu. Konkrétne hodnotenie služby však odošlete len zo svojho užívateľského účtu. Samozrejme najskôr po tom, čo službu v prevádzke absolvujete. A aby ste nezabudli, Visblee vám to sem-tam aj pripomenie.

Ako uvidí vaše postrehy prevádzka?

Všetky vaše postrehy do prevádzky už tradične cinknú a budú sa zobrazovať v ich dashboarde. Prevádzka si vaše pointy prečíta a následne ich môže zverejniť aj na svojom profile vo Visblee. Napríklad jej môžu skvele poslúžiť pri rozhodovaní o interných zmenách, ktoré priamo či nepriamo ovplyvňujú kvalitu jej služieb.

Priložte ruku k dieluPrečo svoje postrehy posielať?

Priložíte ruku k dielu. Ako zákazník poskytujete prevádzke priamu a kvalitnú odozvu na jej služby. Môžete napísať čokoľvek, s čím ste pri využívaní služby boli spokojní. Alebo naopak, nespokojní. Môžete napísať, aká zmena by vás v prevádzke potešila. Prípadne aj ako túto zmenu podľa vás dosiahne a prečo. A možno dáte aj skvelé postrehy k zmenám, ktoré prevádzka urobila práve na základe hodnotení zákazníkov. 

Nezabudnite, že vaše hodnotenia a skvelé postrehy môžu prevádzke slúžiť ako perfektný zdroj inšpirácie pre napredovanie a zlepšovanie jej služieb. Určite môžu poslúžiť aj iným užívateľom, ktorým doplnia celkovú predstavu o prevádzke a jej službách.

Pozvať prevádzku

Chceli by ste sa objednávať online do vašej obľúbenej prevádzky, ktorá ešte nie je na Visblee? Pozvite prevádzku do Visblee!

Pozvať prevádzku
Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?
Pozvať prevádzku

Pozvite svoju oblúbenú prevádzku na Vislee.