Pripravujeme: Pošlite prevádzke svoje skvelé postrehy

Publikované 4.10.2018
Pripravujeme: Pošlite prevádzke svoje skvelé postrehy
  • Už od 15. októbra služby do prevádzky nielen booknete, ale pošlete prevádzke aj svoje hodnotenie.
  • Svojím hodnotením poskytnete prevádzke super postrehy k zlepšeniu jej služieb.
  • Svoju spokojnosť či nespokojnosť vyjadríte hviezdičkou a aj textom, ktorý príde do prevádzky.
  • Hodnotenia nebudú o anonymnom „verejnom bičovaní“ prevádzok, ich personálu a majiteľov.
  • Prevádzka si vaše hodnotenia prečíta a uverejní cez svoj prevádzkový dashboard vo Visblee.

Aj v tomto mesiaci sme vyvíjali užitočné novinky. A rozhodli sme sa, že Visblee dostane nové rozšírenie v podobe hodnotení. Avšak budú menej tradičné než tie, na ktoré ste možno zvyknutí. Ako budú hodnotenia fungovať? A prečo svoje hodnotenia posielať prevádzke? Dočítate sa v nasledovných pár riadkoch.

Ako to bude fungovať?

Čo všetko ohodnotíte? Na výber budú dve možnosti hodnotenia – všeobecné o prevádzke a konkrétne o službe. Avšak, okrem hodnotenia klasickými hviezdičkami od 1 do 5 napíšete prevádzke aj krátku správu. V nej zhrniete v krátkosti to, či ste boli spokojní, nespokojní, s čím konkrétne a prečo. Vaše hodnotenie príde priamo do prevádzky. A teda poskytnete priamu odozvu na kvalitu jej služieb. Jednoduché a vecné!

Ako svoje postrehy pošlete do prevádzky?

Svoje hodnotenie prevádzky či skvelé postrehy k službám odošlete z profilu prevádzky alebo zo svojho užívateľského účtu. Konkrétne hodnotenie služby však odošlete len zo svojho užívateľského účtu. Samozrejme najskôr po tom, čo službu v prevádzke absolvujete. A aby ste nezabudli, Visblee vám to sem-tam aj pripomenie.

Ako uvidí vaše postrehy prevádzka?

Všetky vaše postrehy do prevádzky už tradične cinknú a budú sa zobrazovať v ich dashboarde. Prevádzka si vaše pointy prečíta a následne ich môže zverejniť aj na svojom profile vo Visblee. Napríklad jej môžu skvele poslúžiť pri rozhodovaní o interných zmenách, ktoré priamo či nepriamo ovplyvňujú kvalitu jej služieb.

Priložte ruku k dieluPrečo svoje postrehy posielať?

Priložíte ruku k dielu. Ako zákazník poskytujete prevádzke priamu a kvalitnú odozvu na jej služby. Môžete napísať čokoľvek, s čím ste pri využívaní služby boli spokojní. Alebo naopak, nespokojní. Môžete napísať, aká zmena by vás v prevádzke potešila. Prípadne aj ako túto zmenu podľa vás dosiahne a prečo. A možno dáte aj skvelé postrehy k zmenám, ktoré prevádzka urobila práve na základe hodnotení zákazníkov. 

Nezabudnite, že vaše hodnotenia a skvelé postrehy môžu prevádzke slúžiť ako perfektný zdroj inšpirácie pre napredovanie a zlepšovanie jej služieb. Určite môžu poslúžiť aj iným užívateľom, ktorým doplnia celkovú predstavu o prevádzke a jej službách.

Prihlásenie

Vaše termíny už čakajú.

Nemáte účet? Zaregistrujte sa teraz.

Zabudnuté heslo?
;